Skip to content

SCOM 2007 R2 – Agent Action Account wijzigen naar Local System lukt niet?

September 14, 2011

Ik had een aantal agents uitgerold en ingesteld het OM agent action account (OM_AAA) te gebruiken. Toen ik later besloot toch maar alles onder het Local System account te laten draaien om het leven iets makkelijker te maken. Ik ben agents gaan verwijderen zodat ik ze later opnieuw kon installeren. (kan ook op een andere manier) Dat eenmaal bij één server gedaan te hebben viel mij op dat het Action Account nog steeds op de OM_AAA leek te werken. Ingegeven tijdens de installatie:

Gelukkig na de volgende discovery ronde gaat het goed en is voor het Action Account System zichtbaar.

From → System Center

Leave a Comment

Leave a Reply

